Salı, Ocak 19, 2016

{KOZMETİK} 2015'TE VAZGEÇEMEDİKLERİM BÖLÜM 3

2015 kozmetik-2015 cosmetics-2015 hits-2015 favori kozmetik-2015 vazgecemediklerim

  
 Merhaba! 2015 kozmetik favorileri yazımın sonuncusu ile devam ediyorum :) 

   Yazı uzun olduğu için 3'e böldüm. Yazımın 1.bölümünü buradan 2.bölümünü buradan 
okuyabilirsiniz.

Fotoğrafın sağ alt başından başlayayım o zaman. Benim 2015'te tanışıp çok severek kullandıklarım, vazgeçilmezlerim, favorilerim, çok beğendiklerim şöyle; 


Anessa Güneş Koruyucu Spf 50+, Japonya'da en çok satan güneş koruyucusu. Birkaç çeşidi var. Yapısı çok enteresan cidden. Sevgili ElifC ve Farfarella'nın tavsiyesi üzerine aldım, iyi ki de almışım. Hemen emiliyor, güneşten koruması başarılı, sivilce-akne yapmıyor, yağlandırmıyor, terletmiyor. Bitince yenisini muhakkak alacağım.

  La Roche Posay Hydraphase Intense Yeux, İlk göz kremim, ilk göz ağrım :P Çok sevdim. Yapısı jel, hızlı emiliyor, nemlendirmesi başarılı, yaza daha uygun, içeriği temiz. Ezgiciğim'in önerisiyle almıştım. Allah razı olsun, yemedi içmedi aylarca süren benim göz kremi arayışlarımı sonlandırdı. Ne kadar teşekkür etsem az...

  Barielle Asentonsuz Oje Temizleme Pediburada detaylı anlatmıştım. Birkaç kere daha kullandım sonrasında. Gerçekten hayat kurtaran ürünlerden. Oje çok iyi çıkarması yetmiyormuş gibi içindeki yağlarla bakım yapıyor. Çok sevdim. Bitince indirimini yakalayıp almayı düşünüyorum.

  Curel Yoğun Nemlendirici Krem, bitti bitiyor, çok üzülüyorum :( Japon satış danışmanının önerisiyle almıştım. Curel; hassas ciltler için bakım ürünleri üreten bir markaymış. Hiçbir alerjik tepki yapmadı, çok hızlı emiliyor, yağ bezesi-akne yapmadı, yoğun nem veriyor oluşunu çok sevdim. Her yerde satılmıyor. Arkadaşım bulabilir mi bilmiyorum ama bulursa tekrar alıp kullanacağım.

  Mac Paint Pot-Painterly, farların ve eyeliner altına baz olarak, göz kapağımın rengini eşitlemek amacıyla çok severek kullanıyorum. Makyajı sabir tutmada ve farların renklerini en güzel şekilde vermesinde çok başarılı. İyi ki almışım diyorum. Elimden düşürmedim. 

2015 kozmetik-2015 cosmetics-2015 hits-2015 favori kozmetik-2015 vazgecemediklerim

Hemen sağ alt köşeden devam ediyorum; 

  Shiseido Ter ve Yağ Emici Kağıt; Japon satış danışmanının tavsiyesi üzerine zibilyon çeşidin içinden tavsiyesi üzerine bunu aldım. Özellikle yazın yüzüm çok terlediği zaman teri alıyor hem de yağlı cildimin makyajı bozmadan yağını alıyor. Çok sevdim kendisini. Makyak çantama atıyorum bütün gün benimle geziyor :)
     
 Maybelline The Nudes Far Paleti, Ah Ezgiciğim, hatta senin tabirinle canım kızçellem! Bu palet gönlüme taht kurdu! Taaaa Amerika'lardan hediye getirtmiş benim için! Çok severek, beğenerek kullandım. Hatta siyah farı oydum resmen :D Kaşlarımı dolduruyorum, kaş altımı aydınlatıyorum, kahve tonlarında buğulu makyajlar yapıyorum. Seyahate giderken far kullanmak için sadece bu paleti atıyorum bavula, göz makyajı ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyor. Yurtdışında bu kadar sükse yapmasının nedenini anlamış oldum. Çoook teşekkür ederim bu güzel hediyen için tekrardan ;)

  Wella Professionals Anti Hair Loss Serum, saç dökülmesini önlemek için kuaförümün önerisiyle Schwarzkoft gül yağlı şampuan ile birlikte almıştım. Saçlarımın dökülmesini durdurmadı ama %80 oranında azalttı. Bütün kutuyu bitirdim. Duruma göre tekrar alabilirim. Sadece kuaförlerde ve kuaför malzemeleri satan dükkanlardan/internet sitelerinden alınabiliyor. 


2015 kozmetik-2015 cosmetics-2015 hits-2015 favori kozmetik-2015 vazgecemediklerim


 Shu Uemura Kirpik Kıvırıcı, bu aletten küçüklüğümden beri çok korkardım. Ban bu korkuyu yendirdi. Kirpiklerim zaten kıvrık ben uzatmasını çok sevdiğim için aldım. Sürekli kullanır oldum. Kirpiklere zarar vermiyor. Japonya'daki mağazasından almıştım. İyi ki de almışım. Önce kıvırıp sonra rimel sürdüğümde 'Wow!' etkisi yaratıyor.

 Biore Makyaj Temizleme Mendili, Japonya'da plan dışı bir yerde kalmamız gerekti, evden çıkarken makyaj temizleyicimi almamıştım, marketteki satış danışmanı bunu önerdi. Biraz tırstım önce alerjik reaksiyona sebep olur mu diye. Böyle bir şikayet gelmediğini söylediler aldım ben de. Hiçbir şey olmadı, gayet de iyi çıkardı makyajı, tahriş etmedi, zaten çok yumuşak. Lazım oldukça kullanıyorum. 


  Shiseido Future Solution XL Yaşlanma Karşıtı Krem, bu kremi bana bir tanıdığım hediye etmişti. Fiyatı dudak uçaklatan cinsten 1200 TL. Sanırım böylesine yüksek bir rakamlı ürünü ilk ve son kullanışım oldu :D Fiyatı için bir şey diyemiyeceğim ama krem için nem bombası diyebilirim. Hem bu kadar yoğun olup hem günlerce süren o yumuşaklığı nasıl sağlıyor hayret ettim. Severek kullandım ve bitirdim. 

     Şöyle bir bakınca ne kadar çok şey kullanmışım dedim ya :D Oydu buydu derken işte... Aslında severek kullandıklarımdan aklıma gelen bir sürü şey daha var ama bu sene tanıştıktıklarımdan bahsetmek istedim. 


     Sizin 2015'te kullanıp memnun kaldığınız ürünler neler? Bana 'mutlaka şunu da dene!' dediğiniz ürünler varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Düşüncelerinizi çok önemsiyorum ve aşağıya yorumlarınızı mutlaka bekliyorum. Yazdıklarınızı keyifle okuyorum (:


Barielle hariç diğer tüm ürünler tamamen kendi imkanımla alınmış olup reklam değildir, sponsor tarafından gönderilmemiştir. Bu yazıda %100 kendi objektif görüşlerim paylaşılmıştır.

2 yorum :

  1. Hiii holley yeni yazı! ama bu yazıların sonu:( iyi alışmıştım

    Neeeööeey Japonyanın en iyi güneş koruyucusu muuu! acayip merak ettim ama ingilizce açıklamalarının olduğu bi site bulamadım. farfarella ve musingsofamuse un da blogu burda açılmıyor:(( içeriğini meraklardayım

    hehehe yaa ne demek bebeyiiiim:-* her zaman!!!^^ kış için kiss my face inki diyorum:)

    curel i de ilk defa duydum hem yoğun olup hem sivilce yapmaması süpermiş. ben buara mizon un meşhur all in one skin repair kremini kullanıyorum. Hem hafif hem çok güzel nemlendiriyo hem sivilce yapmadı ama içinde aknejenik ajan var:/

    far bazı kullanmayı hep unutuyorum. bigün eğer elimdeki lorac primer ı bitirirsem şu meşhur mac paint potlardan alcam. sarı alttonlu olduğumdan soft ochre bana daha çok uycak gibi. sen baya göz majkyajı seviyor yapıyorsun anladığım kadarıylaaaa^^

    Yaaaa çok utandımmm ve çok sevindimmm! Ne mutlu bana her yana senle gidiyorum^^ Gözünde paralansın, hepsinin dibini göresin inşallah:))

    benim de saçlarım epey dökülüyor buranın suyundaki kireci tarif etmem imkansız, bembeyaz akıyo resmen:( seruma hemen baktım netten 8 adet varmış haftada 1 mi kullandın kuzum? Revox a iyi diyorlar o aklımda epeydir

    Shu uemura benim de aklımdaki istek listemde:)) Kirpiklerim düşük değil değer mi değmez mi bilmiyorum. ahahaha ya aynen! annemin vardı bi kirpik kıvırıcısı. ben küçükken kullanırdı şok girmiştim. travma resmen. yıllar sonra bana ilk makyaj malzemeleri almaya başladığımızda kirpik kıvırıcısı olmadan olmaz diyip almıştı bi tane. Ben baya korktuğum için sürekli canım acıyacak, acıyo gibi gelmiş zor uygulatmıştım epey. Sonra kendim öğrendim de yılda 1 bile uygulamıyorum:/ ayy bu da böyle bi anıydı:D :D

    Neeeeey 1200 tl mi!!! O nasıl bi arkadaşmış öyle:D bi sonraki doğum gününde üstüne ev, araba yapabilir hazırlıklı ol. şaka bi yana shiseido nun future xl serisinden memnun epey kişi var

    çok güzel bi yazı dizisiydii^^ =) tüm yıl boyunca kullandığın düşünülürse gayet normal bence ürün miktarı. her konuya değindin üstelik^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sonun bir başlangıcı vardır... Ahahahhah :D Sırada Japonya serisi var :)

      Bilhassa içeriğini senin için çevireceğim kuşum ^^ Öyle böyle değil ben çok sevdim, güneş kremi arayışım bitti!

      Ahahahha :D Lilakutu'nun iki günlük indirimi varken hadi alayım artık şu Nonique avakadalolu göz kremini dedim bir baktım 'tükendi' yazıyor :( Acaba bu bir işaret mi? Kiss my face inki mi alsam :\

      Bir tane daha sipariş vereceğim Curel'den sanırım, hmmm merak ettim şimdi yazısı gelse de okusam ;) ''Yazar; burada bir istekde bulundu, merakla beklyecek.'' :D :D :D

      Bir göz kapağında painterly bir göz kapağında soft ochre dene ve gün ışığında bak derim :) İkisi çok farklı duruyor. Yaaa evet, göz makyajı benim en çok sevdiğim ^^

      Ahahahha :D Amin inşallah canım benim ^^ Geçen de instagramdan paylaştım, bir tane mat soğuk alt tonlu kahve tonu var aslında far ama ben onu gölgelendirme/boyutlandıtma için kullanıyorum, efsane oluyor :D Her türlü hakkını veriyorum diyebilirim :P

      Sudaki kreç, havanın kirliliği, stres filan derken saçlar dökülüyor ya :( Bir tüpünü haftada 2 kez kullandım, yarısını bir kere diğer yarısını sonra. Kerastase'nin de var o da çok beğeniliyor lakin biraz tuzlu :( Revox'u hiç duymadım.

      Çocukların korkulu rüyası olmuş resmen :D Ahahahha :D Yani şöyle söyleyeyim, maskaran uzatmasa bile uzun bir etki veriyor. Ben rimel sürmediğim zamanlarda bile kullanıyorum, bir anda daha belirginleşiyor kirpiklerim.

      :D :D :D :D :D :D :D Shiseido'da çalışmış bir arkadaş olunca tabi promo ürünler vs. her şey bol :P Geçen de bir tonik verdi aynı seriden üzerinde $81 yazıyor ben şok :O

      Değil mi? Bütün bir yıl düşünüldüğünde gayet normal :)

      Sil

Fikilerlerini okumaktan keyif alıyorum ^^