Salı, Ocak 12, 2016

{KOZMETİK} 2015'TE VAZGEÇEMEDİKLERİM BÖLÜM 2

2015 cosmetics-2015 favori kozmetik-2015 hits-2015 kozmetik-2015 vazgecemediklerim


Merhaba! Birincisini yazdığım 2015 kozmetik favorileri yazımın ikincisi ile devam ediyorum :) 

   Yazı uzun olduğu için 3'e böldüm. Fotoğrafta görünen diğer ürünlerden 'Bölüm 3' yazımda bahsedeceğim.


2015 cosmetics-2015 favori kozmetik-2015 hits-2015 kozmetik-2015 vazgecemediklerim

Fotoğrafın sağ başından başlayayım o zaman. Benim 2015'te tanışıp çok severek kullandıklarım, vazgeçilmezlerim, favorilerim, çok beğendiklerim şöyle; 


John Frieda Isıdan Koruyucu Serum, 2. tüpü bitirmek üzereyim. Gıdım gıdım kullanıyorum. Piyasada bu fiyata bundan daha iyi ısıdan koruyucu yok. Kullanmadığım anda anında saç uçlarım kırılıyor. Ne yazık ki üretimi durdu. Bulduğum yerde stoklayacağım. Siz de bulursanız alın, bana teşekkür edersiniz ;) 

La Roche Posay Termal Su, Vichy  termal su kullandım, bir çekilişten Avene termal su kazanmışım onu deneyeceğim. Vichy'e göre cildi yatıştırmada daha başarılı buldum. Hayatımın bir parçası. Tekrar tekrar tekrar alıyorum.

Organik Hindistan Cevizi Yağı, harika bir saç maskesi bu! Ben bunu neden daha önce kullanmamışım diyorum. Hele bir de benmari usulü eritip ılıkken saça sürünce etkisi 10 kata çıkıyor. Bir dahaki aya biter, yenisini alacağım kesinlikle. 

Elidor Bukle Belirginleştirici Saç Kremi, uzun bir aradan sonra tabularımı yıkıp aldım ve benim için vazgeçemediğim bir istisna oldu. Saça güzel bir nem verip dalgalarını çok güzel belirginleştiriyor. Kışın da kullanıyorum ama bilhassa yazın çok kullanacağım. Bitince tekar alırım. 

Kalemlere geçiyorum;

Emily Dudak Kalemi 206 & 2011, Emily'nin dudak kalemlerinin içinde en kalıcı olanları. kırmızımsı vişne çürüğü ve tok bir pembe. Rujlarla beraber de kullandım ama en çok hafif uygulayıp dağıtarak kullandım. Bütün gün dudaklarımda kalabilmeyi başardı. Makyaj çantamdan ayırmadım desem yeridir.

Rimmel London Kaş Kalemi, bitirmek üzereyim. Bendeki rengi 004 black brown. Kaş rengime uygun soğuk alt tonlu/griyimsi koyu kahve. Bu tonlarıda her markaya bakmıştım bulurum ümidiyle sadece Rimmel London'da bulabilmiştim o dönem. Makyaj çantamdan ayırmadım. Severek kullandım. 

Mac BrownBorder Göz Kalemi, içerisinde hafif kızıllık bulunan çok güzel bir acı kahve. Bir sürüyorum ben çıkarana kadar kalıyor, yeri geliyor hafif dağıtıyorum doğal duruyor, rengini çok iyi veriyor, akma-bulaşma-dağılma yapmıyor, sürümü kolay. Verdiğim parayı hak ediyor kesinlikle. Çok severek kullandım, kullanmaya da devam ediyorum.

Farlara geçiyorum;


Mac Rice Paper Far, ne kadar sevdiğim fotoğraftan da belli oluyordur. Dibi göründü resmen. Mac'te kendi yüz & göz şeklime göre makyaj eğitimi alıp alışveriş yapmıştım. Mac farlarımın hepsini o zaman aldım. Bu renk çok güzel doğal ışıltılı şampanya rengi. Kaş altıma, göz pınarlarıma, elmacık kemiklerime uyguladım. Kalıcığı, dokusu, tozutmaması , müthiş rengi ile bayılarak kullandım.

Mac Texture Far, sıcacık bir toprak tonu. Tek başına da uyguladım, geçiş rengi olarak da uyguladım. Rengi çok güzel veriyor, tozutmuyor, dağılması kolay, kalıcılığı güzel. Severek kullandım.


Mac Honey Lust Far,bakırımsı kızılımsı turuncumsu ışıl ışıl bir renk, tanecikli bir yapısı var. Rengi muhteşem, muadilini bulmak zor. Çok beğeniyorum öyle böyle değil yani :D 


Mac Swiss Chocolate Far, tam bir kızıl kahve rengi. Eyeliner sürdüğümde katlanma bölgesine bu far ile geçiş yaptığımda efsane duruyor. Dağıtması güzel, rengini güzel veriyor, tozutmuyor, kalıcılığı başarılı. Bayılarak kullandım. 

Sephora Bronze Far, Sephora doğum günüme özel hediye vermişti. 3'lü far seti. En çok bu farı beğendim içlerinde. İçinde kızıllık bulunduran güzel bir bronz far. Zaten dibini oydum resmen :D Dağıtması, sürümü kolay, renk güzel, kalıcılık fena değil. Yalnız tozutuyor ama olsun yine de seviyorum. 


2015 cosmetics-2015 favori kozmetik-2015 hits-2015 kozmetik-2015 vazgecemediklerim

Ve en aşağıya geçiyorum;


Sephora No 25 Ruj, serisini bilmiyorum üstünde yazmıyor. Bu ruju Sephora'nın 'arkadaşını kart sahibi yap, ruju kap' kampanyasından kaptım :D Kayınvalidem sağolsun :P Yapısı çok ince, kalıcılığı efsane, rengine baylıyorum. Neredeyse yarısını kullandım. Çok beğenerek sürdüm. Sadece içindeki sim parçacıklarını sevmedim. O kadarını gönül sevince göz görmedi diyelim :)

 L'Occitane Cherry Blossom Dudak Nemlendirici, çantamda taşıdım her daim. Unuttuğum zaman kendime kızdım. O kadar sevdim. Arkadaşımın doğum günü hediyesiysi. Şu ana kadar kullandığım en hızlı emilen dudak nemlendiricisi. Ruj altına kullanmaya çok uygun. Kiraz çiçekleri gibi kokuyor. Bitmesine az kaldı :( Bu sefer kendim alabilirim yenisini.

 CanMake Kirpik Besleyici Serum, Bundan 3 tane almıştım Japonya'dan dönerken. Biri Ezgi'ye, biri Gökçe'ye birini de kendime. Kirpikleri çok güzel yumuşatıyor, gerçekten besliyor. Ben kaşlarıma da sürüyorum hızlı uzamasını sağlıyor. Fırçası da dudak parlatıcısı gibi yumuşacık. Çok severek kullandım. Zaten ödül almış bir ürün.

 CanMake Kalem Ruj 05, bu marka çok sevimli ambalajları olan Japonların kaliteli markalarından biri. Anneme bu serinin 03 numaralı rujunu almıştım. Hem nemlendiren hem güzel ışıltı veren hem de rengini belli eden kalem rujlardan. Kalıcılığı orta diyebilirim. Bendeki rengi şeftalimsi pembe, Japonya'daki satış danışmanının tavisye üzerine bu rengi almıştım. Çok beğenerek kullandım.

Benefit The Porefessional Gözenek Örtücü Baz, bendeki küçük boyu, bir çekiliş kazanmıştım ve Londradabirtürkkızı'nın etikinliğinde hediye edilmişti. Bitmesine çok az kaldı. Milyon tane gözeneklerimi yokmuş gibi gösteriyor, makyajın kalıcığını arttırıyor. Çok başarılı bir ürün. Olmazsa olmaz hayat kurtaran bir baz. Büyük boyunu alabilirim. 

Yves Rocher Kırılma Karşıtı Oje Bazı, fotoğrafta görülen bitti. İkincisini açtım, yedeklemiştim. İçeriği temiz bir oje bazı. Sürmediğim zaman anında tırnağım kırılıyor. Sanki tırnağın üstüne koruyucu bir duvar oluyor, çok seviyorum. Oje sürmesem de muhakkak kullanıyorum. Ayak tırnaklarıma da sürüyorum. Şiddetle öneriyorum; özellikle tırnakları çabuk kırılanlara. Tekrar tekrar alacağım hayat kurtaran bir ürün. 


     Sizin 2015'te kullanıp memnun kaldığınız ürünler neler? Bana 'mutlaka şunu da dene!' dediğiniz ürünler varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. 
Düşüncelerinizi çok önemsiyorum ve aşağıya yorumlarınızı mutlaka bekliyorum. Yazdıklarınızı keyifle okuyorum (:


Bu yazıda bahsedilen tüm ürünler tamamen kendi imkanımla alınmış olup reklam değildir, sponsor tarafından gönderilmemiştir. Bu yazıda %100 kendi objektif görüşlerim paylaşılmıştır.

4 yorum :

  1. n11.com`da simdi meraktan baktim ama o seri mi acaba John Frieda isidan koruyucu yazinca cikan?
    Ellerine saglik bu arada yine cok güzel bir yazi olmus :*
    Meltem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal adı 'John Frieda Thermal Protection Hair Serum' diye geçiyor, baktım şimdi n11.com'daki o. John Frieda'nın resmi sitesinde yok malesef, sitelerde ellerinde kalan ürümleri satıyorlar zaten Watsons, Gratis, Rossmann'da filan bir tane bile yok :( Çok teşekkür ederim canım :* Senden böyle güzel bir yorum almak <3

      Sil
  2. Kuzum John Frieda ısıdan koruyucu spreyi saçını düzleştrip maşalarken mi kullanıyosun normal kuruturken de kullanıyo muusn?
    Hindistancevizini dün peteğin üstüne bıraktım yarım sa (bizimki bayaaa yanıyo da:P) sıcak sıcak uyguladım cidden çok daha etkiliymiş.Saçlarım epey yatıştı, düz gözüküyo ama sabah tararken çok elektriklendi niye anlamadım.
    Sephora bronze farı göremedim fotodaa:( Mac farlar süpermiş^^ Eğitimi ücretli mi aldın kuzu?
    Ahahahah yine tatliş kokoş kayınvaldenin adı geçiyor^^ <3 =)
    Canmake <3 <3
    Oje bazından tavsiyen üzerine ben de aldım^^ Skinfood'u bitirip geçiem ona hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sprey değil serum şeklinde işte şu bakım yağları var ya onlar gibi, 2 pompa yeterli oluyor benim saçlarıma, ıslakken ellerimde 10 sn kadar ısıtıp saç uçlarıma uyguluyorum sonra kuruyor, ondan sonra ısı ile işlem yapıyorum.

      Ohhhh ne güzel olmuştur şimdi valla, elektriklenmesi de geçer bence canım ilk defa yaptın her hafta yapıp rutine binerse saçlarındaki etkisi artar :)

      Ahahahha :D Sephora far etrafı siyah kaplı ortası baya açılmış olan far :) MAC'teki eğitim paralıydı ve o parayla hem eğitim alıp hem de ürün alabiliyorsun. Ben de ondan faydalandım.

      :) Ruj delisi bir Kayınvalidem var çok sever ^^

      Canmake sevdalısı olduk valla :D

      İyi etmişsin kuşum bayılacaksın oje bazına :)

      Sil

Fikilerlerini okumaktan keyif alıyorum ^^