Cuma, Haziran 20, 2014

BLOG ÇEKİLİŞİ KAZANANI


 Çekiliş 12 Haziran 2014 tarihinde 23:00'da sona erdi. Tüm yorumları teker teker kontrol etmenin sonrasında sonucu random.org aracılığıyla belirledim. Üye ol eklentisi birkaç kişiyi üye göstermiyordu ancak ben yine de kimseyi elemedim. 26 katılımcının arasından kazanan ''Bensu Yener'' oldu. Kendisini tebrik ediyorum. Çekilişi kazandığına dair mail attım, üç gün içerisinde kendisinden geri dönüş bekliyorum. Üç günün sonunda herhangi bir dönüş almadığım takdirde yeni bir talihli açıklanacaktır. Kargo tarafıma aittir.

Hepinize teşekkür ediyorum. Kazanamayanlar üzülmesin, büyük bir çekiliş sizleri bekliyor!

Not: Sevgili Bensu, bugün hediyesinin eline ulaştığına dair bir mail attı, iyi günlerde kullanmasını diliyorum.


blog çekiliş cekiliş giveaway

blog çekiliş cekiliş giveaway

blog çekiliş cekiliş giveaway

blog çekiliş cekiliş giveaway


Facebook: Hayatın Pusulası
Instagram: Soru Meleğinin Pusulası
Google+ : Özlem Nazlı Gürses

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikilerlerini okumaktan keyif alıyorum ^^