Çarşamba, Mart 06, 2013

Açılış Konuşması :)

      Herkese merhaba! İtiraf etmeliyim ki her şey kendime sorduğum bir soruyla başladı. "Acaba kızlar ne diyor?" Evet meraklı olduğum doğru, ben de başladım sonu gelmeyen araştırmalara... 
      
      Sorularım çerçevesinde hareket ederek bir sürü blog, site, videolar keşfettim ve moda, saç, makyaj, oje, aksesuar, aışveriş, yemek, fotoğraf hakkında hayatıma renk katan, hayat kurtaran bilgiler kattım genel kültürüme. Yaklaşık 1,5 senden beri ihtiyacım olan her şeyi internet aracılığıyla çok kolay bir şekilde öğreniyorum, kendimi geliştiriyorum.

      Çok sevdiğim bir arkadaşımla sohbet ederken-tabi ki biz kızların konuşacak birçok ortak noktaları-gündeme geldi. Ben de edindiğim bilgilerle yardımcı olmaya çalıştım. Hiç beklemediğim bir soru geldi arkadaşımdan; "Sen bu kadar çok şeyi nereden biliyorsun?" Ben de "Bloglardan filan." dedim. "Kesinlikle sen de bir blog açmalısın!" dedi. Önce şaşırdım bir süre, sonra da ara ara aklıma gelmesine rağmen bir türlü cesaret edemediğim bloğumu nihayetinde açmaya karar verdim.
     
      İlk yazımı da bloğumu açmaya beni cesaretlendiren çok sevdiğim arkadaşım Sinem'e ithaf ediyorum. Bloğumu beğeninize sunuyorum. Umarım beraberce hayatımıza yön veren bilgilerle güzel paylaşımlarda bulunuruz. Teşekkürler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikilerlerini okumaktan keyif alıyorum ^^